25 octombrie : ”BILĂ VUITTON, dat afară de la FABRIKĂ”!
6 noiembrie : ” Mai rari, băieți, la RAR! Sunt toți ochii pe voi”!
15 noiembrie : ” Batman ăsta e al lui Coldea, nu e SIE”!
Iar ”LOVITURA” de astăzi nu reprezintă astfel decât ”veriga lipsă” a ”lanțului judiciar” cu care, în cele din urmă, uite că s-ar putea să tot fie prins cel considerat cel mai bogat român al sistemului! Mai bogat chiar decât VVP, ceea ce spune multe inițiaților…
Ce este drept, de-a lungul mandatului de la Transporturi, Bogdan Stelian Mîndrescu a scăpat ”miraculos” de mai multe operațiuni de flagrant. Pentru că a fost prea ”creier”, pentru că a fost beneficiarul ”scurgerilor” de informații sau pentru că pur și simplu ”elementul uman” al anchetatorilor a fost prea slab, rămâne de stabilit. Cât de curând…
Un nou flagrant fiind gata pregătit, chiar pentru săptămâna viitoare. Cel mai probabil pentru ziua de marți, 10 decembrie. În jurul orelor 12.00!
Da, o știu prea bine, pare nebunie curată să anunți într-un asemenea ”hal public” un flagrant dinainte pregătit! Dar îmi permit această ”aroganță”, tocmai pentru că se mizează pe ”calicia” fără de limite a celor implicați deja până în chiloții tanga pe care îi poartă la vedere! Ea sau el, nici nu mai contează! Dar și pentru că o sumă de 20 de milioane de euro nu este chiar de colea… În plus, tot marți dimineața, o ”fătucă” de la ”recrutare” va lăcrima pe ”declarația pe care o dau, susțin și semnez”… Ca să nu mai zic că deja este interesul strict al serviciului secret în numele căruia tot s-a vorbit ”vrute și nevrute” să demonstreze că NU este, dar sub nicio formă NU este ”MOȘUL” cel care va băga sub brad ”softul” de 20 de milioane de euro, în loc de ”nuiaua” Secției a II-a a DNA!
Și pentru a mai ”descâlci” din firele acestei combinații – cu toate că ițele duc tot la BILĂ VUITTON MÎNDRESCU! – să lucrăm și cu ”materialul clientului”.
Astfel că prezint o știre și două rapoarte… Cu singurul element ajutător că nici măcar ultima ”acoperire” pe care și-a tras-o la Cabinet nu mai îl poate feri de ”marea dezvelire”…
1. ” Informare cu nr.(…) din (…) cu privire la desfășurarea concursului pentru selecția directorului general al RAR – RA, de care se ocupă firma Pluri Consultants România SRL din Ploiești. A obținut contracte cu RAR – RA pentru reorganizarea Regiei conform Legii nr.296/2023 privind unele măsuri fiscal – bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung (legea austerității bugetare). Organigrama a fost făcută direct cu directorul (…), angajat al RAR, după propriile interese. Doar a certificat această organigramă ca și cum ar fi fost rezultatul unei analize de muncă.
(…) Menționăm că în urma verificărilor s-a confirmat informația că unul dintre candidați, directorul general Alecu Mihai a semnat și contractele (vezi anexă) dintre RAR – RA și Pluri Consultants România SRL”.
2. ” Informare cu nr.(…) din (…) cu privire la modalitatea în care s-a derulat procedura de selecție de la TRANSELECTRICA, în urma căreia CE și OECD au solicitat reluarea procedurilor”…
3. ” Un incident tehnic produs în camera serverelor Registrului Auto Român a blocat activitatea cu publicul a instituției. Avaria în aplicația RAR – RA care permite realizarea RAR la nivelul a peste 1.500 de stații ITP în întreaga țară a durat șase zile”.
Și acum restul ”elementelor ajutătoare” pentru ”decodarea” întregii ”LOVITURI” de astăzi. La RAR – RA și TRANSELECTRICA a fost folosit nu doar același modus operandi, dar și aceeași ”recrutoare”. Exact cea care pe 10 decembrie își va începe cariera de ”scriitoare”. Iar după ”avaria din camera serverelor”, una provocată sau nu , RAR -RA va cumpăra ”de urgență” un nou soft, de doar 20 milioane euro. Tranzacția urmând a fi derulată chiar săptămâna viitoare. Sub ochii ”beliți” ai procurorilor care au deja la dispoziție expertiza tehnică privind ”costul real de 5 milioane de euro”.
Așa că, dacă tot a ajuns un fel de Bruce Willis ”GREU DE UCIS” al sistemului, atunci să o joace Mîndrescu și pe asta! Dar, de această dată, cu avertismentul că tehnica de bruiaj folosită în trecut la ”FABRIKĂ” nu va mai funcționa! Și nici ”IALOMIȚEANUL” nu mai este în măsură să încrunte sprânceana la cei care se apropie deja ”periculos de mult” de ”giratoriul” dintre RAR – RA, TRANSELECTRICA, AEROPORTUL TIMIȘOARA, CFR MARFĂ și … Hai că restul îl dau după ”marțea neagră” din 10 decembrie. Atunci când, dacă nu va mai avea loc flagrantul, atunci cel puțin am salvat 20 de milioane de euro de la bugetul Transporturilor.